Regulamin sklepu internetowego
Sklep Internetowy www.tanigres.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.tanigres.pl prowadzony jest przez działalność gospodarczą pod firmą IMPRESS Dawid Szwiec
wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Wielkopolska 1, NIP 8411333799, REGON 770896879adres poczty elektronicznej: sklep@tanigres.pl, numer telefonu: +48 721 733 233 - Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego (z wyjątkiem pkt. 11 Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców).
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
- Definicje:
- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
- KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.tanigres.pl
- SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – firma IMPRESS Dawid Szwiec
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
- USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.tanigres.pl prowadzony jest przez działalność gospodarczą pod firmą IMPRESS Dawid Szwiec
- USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
- Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Załóż konto” oraz (3) potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
- Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@tanigres.pl lub też pisemnie na adres: ul. Wielkopolska 1, Lębork 84-300
- Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
- Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter. - Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@tanigres.pl lub też pisemnie na adres: ul. Wielkopolska 1, Lębork 84-300
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 11.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. - Tryb postępowania reklamacyjnego:
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 i 7 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład:
pisemnie na adres: ul. Wielkopolska 1, 84-300 Lębork
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@tanigres.pl
Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. - Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu. - Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.3.2. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
- Zgodnie z założeniami prawnymi oraz restrykcjami producentów płytek, w zamówieniach internetowych oraz zakupach stacjonarnych w przypadku każdego zamówienia, dopuszczalne jest 5% płytek uszkodzonych (niedolania, odbarwienia, pęknięcia) względem ilości zakupionych płytek ceramicznych.
- SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
Płatność gotówką przy odbiorze osobistym. - Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. Bank: ALIOR BANK Numer rachunku: 61 2490 0005 0000 4600 9144 5302
- Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Sposoby płatności” oraz na stronie internetowej http://www.payu.pl.
- Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495.
- Termin płatności:
W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
- KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
- Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce podsumowania zamówienia oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny. - Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
Odbiór osobisty dostępny w oddziałach handlowych firmy – w Dni Robocze, w godzinach od 09:00 do 17:00. - Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 2 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 2 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób: W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Według Kodeksu Cywilnego § 2 art. 545 Klient powinien zbadać przesyłkę przed odbiorem, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do jakości towaru, lub jakichkolwiek zastrzeżeń co do przesyłki kupujący zobowiązany jest spisać z kurierem protokół szkody przesyłki i nie podejmować jej odbioru, oraz niezwłocznie poinformować sprzedającego o zaistniałej sytuacji.
- W przypadku, gdy Klient zamówi towar za pobraniem z dostawą, a następnie przesyłki nie odbierze lub uchyli się praw do posiadania towaru, akceptując wcześniej regulamin sklepu (składając zamówienie) ponosi wszelkie koszty transportu oraz zwrotu do nadawcy z powodu nie odebrania przesyłki. Zamówienie przesyłki i nie odebranie jej jest traktowane jako złamanie regulaminu i zasad oraz narażanie firmy na koszty. Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ nie odebranie przesyłki skutkować będzie obciążeniem za zwrot towaru i transport
- Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
6. REKLAMACJA PRODUKTU
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
pisemnie na adres: ul. Staromiejska 26, 84-300 Lębork
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@tanigres.pl;
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. - Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Staromiejska, 84-300 Lębork. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
- PROCEDURA ODBIORU – Jak prawidłowo odebrać przesyłkę paletową z płytkami?
- Przy odbiorze sprawdź stan przesyłki. Jeśli będzie uszkodzona lub jeśli płytki na palecie będą mocno przechylone i będą wystawały poza obrys palety – niezwłocznie wykonaj zdjęcia przesyłki oraz etykiety listu przewozowego, a następnie spisz protokół z kurierem i skontaktuj się z nami.Cały proces jest szybki i staramy się, aby był jak najbardziej komfortowy dla klienta.Klient, który odbierze zamówienie od kuriera zobowiązany jest do sprawdzenia płytek w ciągu 48h od jej dostarczenia i zgłoszenia problemów dotyczących brakujących ilości towaru jeśli takowe występują lub defektów produktu jeśli występują. Wówczas należy wykonać zdjęcia towaru i się z nami skontaktować.Płytki przed położeniem należy sprawdzić względem odcieni, kalibru i jakości. Wszelkie zastrzeżenia prosimy bezzwłocznie przekazać nam kontakując się telefonicznie lub mailowo na adres: reklamacje@tanigres.pl
- WAŻNE! PŁYTKI PO POŁOŻENIU NIE PODLEGAJA REKLAMACJOM!
- ODBIÓR TOWARU -ZAKUPIONEGO W Designer Outlet – Tanigres.pl WYSYŁANEGO NA PALETACH PRZEZ NASZEGO PRZEWOŹNIKA Kurier -dostawca nie ma usługi wniesienia towaru (jedynie zapewnia jego rozładunek (paleta) – całego zamówienia palet/-y najbliżej posesji w miejscu dostępnym dla samochodu ciężarowego ) -wniesienie towaru – Klient tą czynność zobowiązany jest wykonać we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność. Ponadto nie oferujemy również usługi wniesienia towaru jako usługi dodatkowo odpłatnej.- Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować jej odbiór na liście przewozowym i zapłacić ewentualne pobranie.
– W przypadku towarów dostarczonych na paletach podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. (należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.) Palety pakowane są dokładnie oraz zabezpieczone taśmami ostrzegawczymi oraz folią, przez którą widoczne są ewentualne uszkodzenia.
– Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia“
– W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków produktów i poczynienie adnotacji na liście przewozowym zaznaczając opcje „zewnętrzne uszkodzenie palety” lub oznaczenie przyjęcia palety z zastrzeżeniami co winno znajdować się na protokole szkody spisanym wraz z kurierem.
– Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu oraz dokonać adnotacji jak wyżej na protokole szkody.
– Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne , celem roszczeń przysługujących klientowi od uszkodzonego towaru.
– Zdjęcia reklamowanego produktu powinny przedstawiać uszkodzenie wszystkich reklamowanych produktów, ich ilości, etykiety produktów z ich opakowań oraz ewentualne informacji o odcieniu oraz dacie produkcji pozycji reklamowanej. Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w ciągu 24-48 godzin od jej skuteczniej dostawy (data odbioru przesyłki) oraz opcjonalnego sporządzenia protokołu uszkodzenia w terminie do 7 dni roboczych od skutecznej dostawy. Do prawidłowego wszczęcia reklamacji niezbędny są zdjęcia całego uszkodzonego asortymentu, opis ilości oraz powstałej wady. Dokumenty należy przesłać na adres mailowy sklepu: reklamacje@tanigres.pl
W zgłoszeniu należy uwzględnić dokładną ilość uszkodzonych płytek lub lub innych zakupionych towarów i w opakowaniach oraz w sztukach.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu szkody wraz z kurierem oraz przesłanie go na adres reklamacje@tanigres.plProtokół szkody spisywany wraz z kurierem jest istotnym dokumentem, który to można spisać w terminie do 7 dni od skutecznej dostawy. Oraz potwierdzającym iż uszkodzenia powstały w dostawie a nie już po odbiorze przesyłki przez kupującego.
7. Zwrot towaru zakupionego przez Internet Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w naszym sklepie -Designer Outlet – Tanigres.pl w ciągu 14 dni od zakupu towaru
1. Jeśli chcesz zrezygnować z zakupu i dokonać zwrotu towaru, możesz dokonać tego w ciągu 14 dni od zakupu towaru.
2. UWAGA: Zwrotom nie podlegają towary sprowadzone na indywidualne zamówienie.
3. Aby dokonać zwrotu napisz do nas mailowo: sklep@tanigres.pl lub poczta tradycyjną.
4. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje tylko Konsumentom, czyli osobom fizycznym nie prowadzącym działalności gospodarczej.
PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY
5. Po zgłoszeniu chęci zwrotu towaru, przygotuj towar na palecie i odpowiednio go zabezpiecz. Za szkody powstałe w transporcie NIE ODPOWIADAMY. Nie przyjmujemy również przesyłek za pobraniem. Płytki nie mogą nosić śladów użytkowania i nie mogą być uszkodzone. Będzie wiązało się to z odmową zwrotu
6. Koszt wysyłki zwracanego towaru zawsze ponosi KUPUJĄCY
Zwracany towar odeślij na:
Designer Outlet - Tanigres.pl
ul. Ługi 3, 84-353 Lubowidz
Prosimy nie nadawać zwrotów bez uprzedniego kontaktu mailowego.
Gdy firma Designer Outlet - Tanigres.pl otrzyma zwrot i zweryfikuje przesyłkę, klient otrzyma od nas informację z korektą dokumentu zakupu.
Zwrot płatności dokonujemy taką samą metodą jaka była wybrana przy składaniu zamówienia. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni.
8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)
Prosimy o przemyślane zakupy – z uwagi na specyfikę towaru, oraz wysyłek (towar ciężki, masowy wysyłany spedycją specjalną paletową) – klient odstępując od umowy ponosi koszty dostawy.
-
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, ponosząc przy tym koszty dostawy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
pisemnie na adres: ul. Ługi 3, 84-353 Lubowidz
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@tanigres.pl - W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, bez kosztów dostawy przesyłki paletowej. - Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Ługi 3, 84-353 Lubowidz – Designer Outlet – Tanigres.pl | tel: +48 721 733 233
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, ponosząc przy tym koszty dostawy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
- POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. - W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. - W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem. - Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
- Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.
- DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Administratorem danych osobowych Usługobiorców/Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.
Dane osobowe Usługobiorców/Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zbierane są – zgodnie z wolą Usługobiorcy/Klienta – w celu realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej, a także […]
Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego: - W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.
Usługobiorca/Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład:
pisemnie na adres: ul. Staromiejska 26, 84-300 Lębork
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@tanigres.pl
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu Internetowego przed zawarciem danej umowy.
- Administratorem danych osobowych Usługobiorców/Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
- Zmiana Regulaminu:
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży. - W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
REGULAMINY KONKURSÓW I PROMOCJI:
SPIS TREŚCI:
1) Konkurs ze skrzydłami
2) Wizualizacja wnętrza GRATIS przy zakupie z 3000zł
1) Konkurs ze skrzydłami
Organizator
Organizatorem konkursu jest firma Designer Outlet - Tanigres.pl, z siedzibą w Ługi 3, 84-353 Lubowidz.
-
Czas trwania konkursu
Konkurs trwa od 15 lutego 2024 roku do odwołania. Rozstrzygnięcia odbywają się co miesiąc.
-
Zasady uczestnictwa
a. Uczestnikiem konkursu może być każda osoba, która ukończyła 18 lat.
b. Aby wziąć udział w konkursie, należy zrobić zdjęcie z wykorzystaniem wielkoformatowej płyty gresowej z kolorowymi skrzydłami, dostępnej w siedzibie Designer Outlet - Tanigres.pl (Ługi 3, 84-353 Lubowidz), a następnie opublikować je na Facebooku lub Instagramie z hashtagiem #tanigres.
c. Udział w konkursie jest bezpłatny i nie wymaga dokonania zakupu.
d. Dzieci mogą wziąć udział w konkursie wyłącznie pod opieką dorosłych.
-
Nagrody
a. Co miesiąc wybierane będą najlepsze zdjęcia, a ich autorzy otrzymają nagrody w postaci voucherów na seanse kinowe, obiady w lęborskich restauracjach lub inne wydarzenia wspierające lokalny rynek.
b. Nagrody nie mogą być wymieniane na ekwiwalent pieniężny.
-
Kryteria wyboru
Zdjęcia będą oceniane na podstawie kreatywności, oryginalności oraz estetyki.
-
Ogłoszenie wyników
Wyniki konkursu będą ogłaszane co miesiąc na oficjalnej stronie Facebook Designer Outlet - Tanigres.pl oraz poprzez bezpośredni kontakt z wygranymi.
-
Prawa autorskie
a. Uczestnik oświadcza, że zdjęcie jest jego własnością i nie narusza praw autorskich osób trzecich.
b. Firma Designer Outlet - Tanigres.pl nie wykorzysta zdjęcia w celach publicznych bez zgody autora, w tym nie opublikuje go na swoich stronach internetowych ani social media.
-
Ochrona danych osobowych
a. Zdjęcia muszą być dodane z oficjalnych, osobistych profili uczestników na platformach społecznościowych.
b. Dane osobowe uczestników będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z realizacją konkursu.
-
Postanowienia końcowe
a. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn.
b. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
2) Wizualizacja wnętrza GRATIS przy zakupie z 3000zł
Regulamin promocji "Projekt wnętrza o wartości 300zł za darmo przy zakupie za min. 3000 zł"
1. Organizator akcji
Organizatorem akcji jest Designer Outlet - TaniGres.pl, z siedzibą w Ługi 3, 84-353 Lubowidz.
2. Warunki uczestnictwa
a) Aby skorzystać z projektu wnętrza gratis, należy dokonać jednorazowego zakupu produktów dostępnych w sklepie tanigres.pl na kwotę co najmniej 3000 zł brutto
3. Zakres promocji
a) Promocja obejmuje wykonanie darmowego projektu wnętrza dla jednego pomieszczenia.
b) Projekt obejmuje wizualizację 3D z wykorzystaniem zakupionych produktów oraz propozycję aranżacji.
4. Realizacja projektu
a) Po dokonaniu zakupu klient zobowiązany jest do kontaktu z działem projektowym TaniGres.pl w celu ustalenia szczegółów dotyczących projektu.
b) Klient dostarcza wymiary pomieszczenia, a także dodatkowe informacje (np. inspiracje, preferencje dotyczące stylu).
c) Czas realizacji projektu wynosi do 14 dni roboczych od momentu dostarczenia wszystkich niezbędnych informacji.
5. Wykluczenia i ograniczenia
a) Promocja nie łączy się z innymi rabatami, promocjami i ofertami specjalnymi.
b) Skorzystać z usługi darmowego projektu nie mogą osoby trzecie, które nie dokonały zakupu w sklepie tanigres.pl
c) Oferta dotyczy wyłącznie zakupów dokonanych w sklepie tanigres.pl
d) Zmiana koncepcji wizualizacji, wymiarów pomieszczenia lub trzecia i kolejna poprawka zgłoszona do projektu stanowi nowy projekt w rozumieniu niniejszego regulaminu
6. Reklamacje
a) Reklamacje dotyczące projektu wnętrza należy zgłaszać w ciągu 7 dni od otrzymania wizualizacji. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni roboczych.
7. Postanowienia końcowe
a) Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu lub zakończenia promocji w dowolnym momencie bez podania przyczyny. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie www.tanigres.pl.
b) usługi projektu nie można wymienić na rabaty, bony podarunkowe i środki pieniężne o tej samej wartości 300zł